Cumartesi, Kasım 16, 2013

Hayallerinle Gel!!!

Kurduğumuz Tüm Hayallere Rağmen Değişmeyen Dünyanın Şerefine!
-To vlemma tou Odyssea (1995)

LowerK beni mimlemiş, "Hayallerinle Gel" demiş, bu kadar güzel bir konusu da var ben niye şimdi olayı trajikleştiriyorum ki? Yine de bu bir gerçek, hepimizin pek çok hayali var ve bunlara rağmen dünya hiçbirimizi iplemeden dönmeye devam ediyor.

Neyse, LowerK'e teşekkürlerimi sunduktan sonra esas konuya geçmek istiyorum.
Benim hayallerimden bahsedecek olursak kısa bir yazı olmayacaktır gibi geliyor ama hadi hayırlısı.

En Büyük&İmkansız Hayalim: Her yeri gezip görmek, iyi olan her kitabı okumak, her filmi izlemek, her şarkıyı dinlemek, alfabesi olan her dili ve işe yarar her bilgiyi öğrenmek istiyorum. 

Şimdi bu maddeden sonra yazacak pek bir şey kalmıyor çünkü gördüğünüz üzere feci kapsamlı bir hayal. Hem ben zaten bunun olmayacağını biliyorum ama bu yolda bir şeyler yapmak bile benim için güzel. :')

Tamam, artık daha realist olan hayallerimize dönelim...

-İyi ama ünlü olmayan bir avukat olmak istiyorum.
Aldığım davaların hakkını vereyim ama o ne öyle sağdan soldan insanlar gelecek, müvekkilim olmayı isteyecek falan... Hiiiç katlanamam öyle şeylere. Benim fazla çalışmaya niyetim yok.

-Şuan yakın olan arkadaşlarımla her zaman birlikte olmak istiyorum.
67765876876 kez dediğim gibi arkadaşlarımı pek seviyorum, genelde ortamımız da iyi oluyor. O yüzden yeni arkadaşlar da edinmeye devam ederken onlardan da kopmamak istiyorum.

-Sadece ihtiyaçlarımı karşılayacak kadar para kazanmak istiyorum. 
Ben ne yapayım çok parayı? Yapmak istediğim şeyler belli. Para bana sadece gezmek için gerekli onu da zaten başka bir harcama yapmayacağım için yıl içinde biriktirir, yaz gelince de bir yere giderim. Her yaz bir-iki ülkeyi gezsem/gezsek bana yeter.  

-Çok iyi bir yazar olmak istiyorum.
Yayyy bunu gerçekten çok istiyorum. Kitaplarım çok satmasa da olur, ben iyi yazsam yeter. Geçen gün Shiru ile bunu hakkında konuşuyorduk.


Paul: Ben hayalleri büyük olan bir insan evladı değilim, silik biri olmayı istiyorum. Ünlü bir avukat olursam bu zor olur gibi hissediyorum.
Shiru: Neden silik olmak istediğini de hiç anlamıyorum aslında. İnsanlar, yani normal olanlar, genelde tam tersini ister. İyi kariyer, iyi iş...
Paul: Evet, genelde kimse bunu istemez, emin değilim, zamanında bende her insan gibi büyük hayallere sahiptim. Sonra mantığımın da etkisiyle fazla realist biri oldum.
Büyük şeyler istemeye başlarsam asla tatmin olmayacağım. Hiçbir insan olmaz. Çok iyi bir avukat olduğumda mutlu olmayacağım, iyi bir yazar olduğumda mutlu olacağım. Öyleyse yazarlık değil avukatlık benim hobim olmalı… Mesleğim yapmak istediğim şeylerin önünde engel olarak durmamalı. Ama eğer bir kez en iyisini istemeye başlarsam kendimi durduramam, kim yapabilmiş ki ben yapayım? O zaman mutlu olmak için en iyi seçim ulaşabileceğin şeyleri arzula, elindekiyle yetin ve mutlu ol!
Shiru: Kitapların tutmazsa mesela, o zaman ne olacak? Hayır, bunu kendim de düşünüyorum aslında. Bu yüzden ortalama bir işim de olmalı. İyi bir yazar olamazsam ortada kalmak istemiyorum.
Paul: Tutmasın, umurumda değil. Ben iyi bir yazar olmak istiyorum dedim, ünlü bir yazar değil. Eğer ben iyi yazmışsam; okumuşlar okumamışlar kimin umurunda? 

-Resimde ve kemanda çok daha fazla gelişmek istiyorum.
Yeniden bir çizim defteri tutmaya başladım. Obje ve insanları bakarak daha iyi çiziyorum, manzara resimlerini kendi kafamdan daha iyi çiziyorum. Yazın yağlıboya yapmaya devam edeceğim ve hayatım boyunca da resim yapmaya devam etmek istiyorum. Kemana gelince, benim için çok saçma bir olaylar silsilesine sahip olsa da en azından başladığım işi bitirmek istiyorum. Gelecekte de piyano çalmak istiyorum.

-Küçük ama samimi bir çevrem olsun istiyorum. 
Şuandaki duruma bakacak olursak samimiyetle ilgili sorunumuz yok... Da çevreyi küçültsek iyiydi. 

-Evim de küçük olsun.
Ivır zıvır bir ton eşya olmasın bir kere, ben o evde yeri gelince futbol oynayabileceğim. Eve çocuklu bir misafir geldiğinde "Aman aman" hallere girmeyeceğim. Ondan sonra mümkünse bir odası sadece kitaplarla dolu olsun falan. Bir de çalışma masası atarız oraya. Oh mis! Sonra ben kahvemi alırım, otururum oraya bir güzel okurum, yazarım. Çok tatlıcaaaaaa...

-Hem inek hem de komik bir eş istiyorum. :D
Evet böyle inek olsun istiyorum ya, cidden yani. Gözlüklü olursa 1-O önde başlar, kemik gözlüklü olmasın ama. Çok okuyacak, çok şey bilecek, bana da öğretecek. Sonra komik olması da çok önemli, espriden anlayacak, ben onunla dalga geçtiğimde alınmayacak. Birbirimizi iğneleyecek, göndermeler yapacağız falan. Odun olacak sonra benim gibi. Kalemi güçlü olursa çok da iyi olur mesela. 

-Ve son olarak silik ama işe yarayan biri olmak istiyorum.
En sonunda ne olursam olayım, işe yaramak istiyorum abi ben, birilerine faydam dokunsun istiyorum.

Zınk!!! Hepsi bu kadarmış. 

Shirushi ve Hanijuni'yi -artık onlar fix menü oldu- Mitsuki'yi mimliyorum. Her defasında mimleme işleminin suyunu çıkarttığım için gösterişli bir reverans yapıp, sahneden çekiliyorum.

Görüşmek üzere!

23 yorum:

  1. Hayaller konusunda cidden ilginçmişsin. Ünlü olmayı istememek falan, ama güzel bir düşünce aslında. Başkaları ne diyecek diye düşünmeden hayallerini yaşayabilmek... Sonra şu ev hayaline bayıldım. Benim de içimden geçeni dile getirmişsin. *w*

    Resim çizebilmeni ve keman çalabilmeni kıskandım. (iyi anlmada ama :D) resim çizebilenlere cidden imrenmişimdir. acayip zor geliyo bana, özellikle ortaokuldaki resimcimiz sağ olsun(!) resimden soğumuştum bi dönem. Sonra heveslenir gibi oldum ama cık, tutmadı. :/ Müzik aletleri konusunda zaten sıfırım hehe *-*

    Son olarak beni mimleyeceğini tahmin etmemiştim hiç. Çok teşekkür ederim ;w; ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önplanda olmak sorumluluk istiyor. Ayrıca kendini koruyabilmek, narsizme yol almamak da çok çok güçlü ve oturmuş bir karakter... Valla bende ikisi de yok :D Huzurlu bir yaşam istiyorum :D
      Ben her şeyin üzerinde çalışmakla yapılabileceğini düşünürüm yani bence üzerinde çalışırsan sen de yaparsın. :D Hevesin varsa yeniden başla derim^^
      Rica ederim, normalde fic okuyan bir insan değilim, shounen ailerle de aram çok yoktur ama kalemini seviyorum, başka şeyler de yazmalısın :D
      Son olarak... O kalbi nasıl yaptın abi ya? :D

      Sil
    2. Ehh düşününce gerçekten haklısın. Ben hiç böyle derin düşünen biri değilim, bazen düşünmeye çalışıyorum ama o zaman hep kötü şeyler, hep can sıkıcı şeyler geliyor aklıma. Ben şu an ne saçmalıyorum onu da bilmiyorum. Konu bu değildi sanki. Susayım en iyisi. ._.

      Ama şey kalemini seviyorum derken, yazdıklarımı o-okudun mu yani? Ama hani ben shounen-ai falan yazıyorum ya okuması sıkmadı mı seni? >////<

      Başka şeyler yazmak konusunda... Aslında isterim ama ne yazacağımı bilemiyorum mesela, ben de şimdilik fanfic ile hobi olarak devam ediyorum. :/ Kalbi de alt+3 ile yaptım. Ama numlock tuşlarındaki 3 olmalı *-*

      Sil
    3. Yok yok burada istediğin şeyden istediğin kadar konuşabilirsin. Anladım ne demek istediğini. Düşünceler insanın elinde olmayan bir şekilde hep olumsuz tarafa doğru koşuyor. Bu yüzden hiç düşünmemek de olmaz tabi ama bir yerde -motoru yakmadan önce- düşünmeyi durdurmak gerekiyor.
      Eh blogunu takip ediyorum sonuçta, hepsini okudum dersem yalan olur ama. :D Shounen ailerle aram yoktur dediğim gibi, bu nedenle de okurken olaylardan çok üslubuna bakıyorum genelde, hoşuma da gidiyor, o yüzden diyorum ya başka şeyler de yazmalısın diye :D O zaman bol bol kitap oku, aklına bir sürü fikir gelir :D Ya da şu sana özgü olduğunu düşündüğün fikirler romanlaştırsana abi, neyi bekliyorsun? :D

      Sil
    4. ımm t-tamam o zamansa, sanırım kendimi durdurmayı öğrenmek gerek. deneyeceğim bunu. ^_^" Üslubumu beğenmene de çok sevindim Özellikle yazılarını beğendiğim insanlardan bunu duymaksa daha güzel. Çok teşekkür ederim. Özgün fikirlerimi yazmayı istiyorum ama şu an çok zor geliyor gözüme, sıfırdan karakterleri yaratmak, onlara bir kişilik oturtmak gözümde büyüyor. fanfic olayında bunlar hazır olduğundan biraz daha kolayıma geliyor. tembellik ediyorum anlayacağın. >.< Ama şey, söylediklerinden sonra deneyebilirim belki. Özgün hikayeler için şevkim gelir gibi oldu. :))

      Sil
    5. Ama öyle düşünme, sıfırdan bir karakter oluşturmak kolay sayılmaz ama inanılmaz eğlencelidir, hatta hayatımı karakter oluşturarak geçirebilirim, öyle zevkli bir şey :D
      Evet evet mutlaka denemelisin, bekleyeceğim bak :D

      Sil
  2. Kemik gözlüksüz eş? Hımm sn msgLsn gLbaa .s .s .s

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kemik gözlüklüler genelde daha havalı oluyor abi, ben çekingen istiyorum :D

      Sil
    2. Altı yıldır gözlük kullandığım ve bunun dört yılı kemik olmayan gözlükle geçmişse o zaman ben az havalıyım? asdfgh :D

      Sil
    3. Anlatım bozukluğu yapmışım Allah kahretsin gitti olan azıcık havam da ya :/

      Sil
    4. sdasdsadsdasdas Müthiş tespit :D Ben son iki yılı biliyorum zaten ama :D Üç oldu üç :D

      Sil
    5. Eyvah! Kemik gözlüklü hayatım metal gözlüklü hayatıma yetişmek üzere :D

      Sil
    6. Yetişince de plastiğe geçersin asdsadsa :D

      Sil
    7. Şimdiden uyarayım ben, kırılmaz derlerse inanma sakın DÜ'nün her saniye kırılıyor, hatta dün gülerken yanlışlıkla ben çarptım yine kırıldı. :D

      Sil
  3. Ben şimdi ha deyince nasıl yazıcam bu mimi bir onu düşüne durayım, şimdilik mim için teşekkür edeyim ve sana olan övgülerime geçeyim :D
    Sen ne hoş insansın ya cidden, senin karakterindeki insanlar zor bulunuyor ve beni düşünmeye sevk ediyorsun, idol olarak mı alsam seni ne yapsam ki ben :D Cidden maşallahın var derler ya aynen öyle tü tü tü maşallah nazar değmesin annem :D
    Hayaller çok hoş, gerçekleşmesini görmek de daha da bir hoş olur, hepimizin hakkında hayırlısı ^^
    Yalnız şimdi kitap yazsan ben alırım yani, ha hanijuni bir gelip de hikayelerimi okuyor musun dersen, ne yazık ki daha başlamadım, şöyle bir sezon finali falan verdiğinde hepsini bir anda okumayı istiyorum, yakında o bloguna da uğrayacağıma inanıyorum, çünkü kalemin çok güçlü ^^
    Şöyle keman piyano falan demişken bacım bir de şarkı söylesen tam olur :D Onu da yapabileceğine inanıyorum :*
    Eşinle de en yakın zamanda tanışman dileğiyle, bir yastıkta kocayın :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah Allah :D Hayallerin yok mu yavrum senin, niye yazması zor olsun? :D
      Yapma Hanife, ben bu kadar iltifatın altından nasıl kalkacağım? Azıcık beni de düşün oğlum :D
      Yayyy artık kitap yazarsam en azından senin alacağına eminim, bir tane satacak. :D Hikayelerimi de artık güzel bir zamanında oku ve mutlaka eleştir bak, eleştirmeden gidersen... Gitme yani :D
      Ses konusuna gelirsek... Acayip tiz notalar çıkarabiliyorum, o sayılır mı? :D Sesim bayağı ince yani, beğenen de var "Sus Allah'ını seversen" diyen de :D :D
      Amin amin, düğünüme de muhakkak beklerim :D

      Sil
    2. Var sürüsüne bereket hayal gücümle pek gurur duyarım da ben :D şimdi normal insancıl şeyler yazmak zor hacı :D
      Tamamdır yakında hikayelerinin müdavimi olacağım ^^
      Bak sesinin hiç ince olabileceğini düşünmemiştim, ilginç oldu bu :D
      Kınana da düğününe de gelirim alkış tutar, altınımı takar giderim :D

      Sil
    3. Mitsuki'nin hayallerinden biri dünyayı ele geçirmek, çok da normal şeyler yazmak zorunda değiliz :D Ahhahha bekliyorum sayın müdavim :D
      Konuşma sesim ince değil, normal. Telefonda ve şarkı söylerken inceliyor, maç izlerken erkek sanılabiliyor :D Kına yapmayacağım ben ama düğünümde sana VIP davetiye vereceğim :D

      Sil
  4. Çok ilginç hayallerin varmış Paul :D Özellikle eş ve ev hayallerinde iyi güldüm XD
    Ve şu fazlasını istememe olayına kesinlikle katılıyorum. Dünya'da buna örnek verbileceğin milyonlarca insan var. Gözlerini para bürümüş, statü delisi olmuş, kendi sözünü dinletmekten başka bir şey düşünmeyen... Böyle bencil ve beyni yalnızca paraya çalışan insanlara acıyorum. Tüm bunların içince cebelleşirlerken insan olduklarını unutuyorlar.
    Umarım hayallerini gerçekleştirebilirsin :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eş ve ev hayallerim gerçek olabilecek şeyler ya, imkansızı istemiyorum ben :D
      Bir kere ben tembelim, istesem de öyle olamam. :D Yine olayı cıvıttım sanırım? Sorry.
      Umarım herkes gerçekleştirir^^

      Sil
  5. Özelimizi niye buralara yansıtıyorsun Paul ya asdfghjkl Şakaydı tabii ki. :P Başka bloglarda adım geçince acayip derecede mutlu oluyorum zaten. :D

    Yine gözüm kalmıştı bu mimde. Ama bu sefer içimden "Kesin mimler zaten..." diyordum açıkçası. :D Şaşırtmadın beni. :D

    Yazarlık konusundaki düşüncelerimi zaten biliyorsun. Yazar olduğunda kitabını alacak ikinci kişi de burada bu arada. :D Hatta 5-10 tane alırım, maksat desteklemek. :D :D

    İhtiyaçlarını karşılayacak kadar kazanmak istemene ise gerçekten imreniyorum. Ben mi doyumsuzum yoksa sen mi azla yetinmeyi biliyorsun anlamadım. :D Sanırım ikincisi olabilir... :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bundan sonra mimlemesem mi ne yapsam sadsdasd Çok klişe oldum ya :D
      O zaman da sen de iki tane alsan, üç tane satmış olurum!! :D
      Hayır benim almak ya da yapmak istediğim şeyler sınırlı, fazla olunca ne yapacağım ki? :D Önceden hayır kurumlarına bağışlardım falan diyordum ama ya yapamazsam? Mal canın yongası gibi gelirse? Aman aman benden uzak olsun :D

      Sil