Perşembe, Aralık 12, 2013

365 Gün Sonra Hala Burada...




Evet, bugün 12 Aralık.
Bu tam bir yıl oldu demek. Bir yıl... Bir yıl? Bir yıl! Ve bu benim tam 100. yazım. 100 ya, 100...

Aslında bakarsanız blogumu açtığım günden bu yana bekliyorum. “Birinci yıl dönümün kutlu olsun Arrakiiis!” demek için bekliyorum. Şimdi o gün geldi ama benim içimde tuhaf duygular var. Ha tabi ben birinci yılımı kutlarken TVXQ de 10. yılını kutluyor. Aramızda sadece bir sıfır var u.u asdfghjgfdsasdfg


 Koskoca bir yıl geçti. Oysaki ben yazmaya başlayalı bir iki ay olmuş gibi hissediyorum. Bütün bu zaman zarfında kitaplardan, filmlerden, rüyalardan, dizilerden, şarkılardan, hikayelerden bahsettim. İlk başlarda bir-iki izleyicim vardı, onlar da yorum yapmazdı. Yazılarımı kimse okumuyordu evet ama pek umurumda da değildi. Düşününce… O zaman kendim için yazıyormuşum *sanat sanat içindir* şimdiyse sanırım okuyanların düşüncelerini merak ettiğim için yazıyorum. *sanat toplum içindir* Bu da demek oluyor ki düşüncelerinizi merak ediyorum. Çaktınız? :D

Blogumu ilk açtığımda tarihe hiç dikkat etmemiştim ama sonradan dönüp baktığımda gerçekten hayret ediyorum. Çünkü tarih 12.12.12 imiş. ^^ Üşenmedim kalktım bu tarihte neler olduğuna baktım. :D Dikkatimi çekenleri de sizinle paylaşıyorum. (Ayrıca 12 Aralık Seungri, Eunjung ve Qri’nin doğum günüymüş. Hepsi de gruplarındaki en sevdiğim üyelerden. :3 )



Olaylar

1870 - Güney Carolina'lı Joseph H. RaineyABD kongresine seçilen ilk siyahi oldu.
1901 - İtalyan mucit Guglielmo Marconi, telsiz-telgraf sistemini geliştirdi ve İngiltere'denAtlantik aşırı ilk mesajını gönderdi.
1913 - 1911 yılında Louvre Müzesi'nden çalınıp kaybolan Mona Lisa tablosu Floransa'da bulundu.
1936 - İngiltere Kralı VIII. Edward aşkı tercih etti, tahtını terk etti.
1949 - TBMM, Türkiye'nin Avrupa Konseyine katılmasını onayladı.
1956 - JaponyaBirleşmiş Milletler'e üye oldu. 
1963 - Kenyaİngiltere'den bağımsızlığını ilan etti.
1979 - Güney Kore'de askeri darbe meydana geldi.
2000 - ABD Anayasa Mahkemesi, Florida'da oyların yeniden sayımı işlemini durdurdu ve seçimleri Cumhuriyetçi aday George W. Bush'un kazandığını açıkladı.
2004 - Fatih Akın'ın filmi Duvara KarşıAvrupa Sinema Akademisi'nce verilen 2004 Avrupa En İyi Film Ödülünü kazandı.

Doğumlar

1799 - Karl Briullov, Rus ressam (ö. 1852)
1821 - Gustave FlaubertFransız romancı
1863 - Edvard Munch, Norveçli ressam
1915 - Frank SinatraABD'li aktör ve şarkıcı
1916 - Cemil Meriç Türk yazar ve düşünür (Cemil Meriç benim “idolüm” dediğim insanlardan biridir.)
1928 - Cengiz AytmatovKırgız yazar (Aytmatov da en sevdiğim yazarlardan birisi.)
1929 - John Osborne, İngiliz oyun yazarı, senarist, ve politik aktivist
1979 - Engin Bayrak, Yugoslav kökenli Türk besteci, yazar, müzisyen.

Ölümler

1851 - Joel Roberts Poinsett ABD'li siyasetçi, psikiyatrist ve bitki bilimci  
1942 - Haydar Rifat Yorulmaz, Türk avukat, yazar, çevirmen
1963 - Yasujirō Ozu, Japon film yönetmeni
1977 - Oğuz Atay, Türk yazar (En sevdiğim Türk yazar desem yanlış olmaz herhalde^^)
1988 - Zeki Faik Sezer, Türk ressam
1997 - Zehra Yıldız, Opera sanatçısı

Ayrıca 12 Aralık Kenya için “Bağımsızlık Günü” imiş. Kenya=Junsu asdfgjk

***

Bundan bir yıl sonra hala blog tutmaya devam edersem diye istatistiklerimi dizeceğim şimdi. Ne de olsa geçen seneninkini biliyorum. 0 izleyici, 0 yorum, 0 görüntülenme. :D

Bir yılda tam 23.813 kere bloguma birilerinin yolu düşmüş.
477 kere yorum yapılmış. Saymadım ama en fazla yorum yapan kişileri tahmin etmek zor değil benim için :D LowerK, Hanijuni ve S-ra. Size çok teşekkür ederim. ^^
En fazla yorumu I Hear Your Voice yazısı almış. İlk yorum ise Guzzi’ye ait.

Bloguma en çok “bir daha gelmemek” aramasıyla gelinmiş. Listenin tamamı şöyle;

bir daha geri gelmemek
ispanya
sonra g’ky“z“n“n en parlak 2
hanbyul led apple
arrakis blog
jeeja yanin
extraterrestretierra.blogspot.com
school 2013 drama
ispanya s¶n¶rlar¶ iљerisindedir
led apple

En popüler kayıt İspanya yazım olmuş.

22 Ara 2012
30 Oca 2013, 4 yorum
3 Ağu 2013, 25 yorum
20 Şub 2013, 2 yorum
16 Mar 2013, 2 yorum
24 Şub 2013
2 Mar 2013, 2 yorum
3 Eyl 2013, 6 yorum
11 Şub 2013
13 Nis 2013, 4 yorum

Türkiye’den sonra en fazla Amerika ardından Rusya ve Almanya uğramış. Bu bir yılda zaman zaman sevdiğim ülkelerden ziyaretleri gördüğümde çok mutlu oldum. Gerçi bu istatistikler bana inandırıcı gelmiyor ama neyse. :D

Türkiye
ABD
Rusya
Almanya
Fransa
Endonezya
Birleşik Krallık
Kanada
Azerbaycan
Hollanda

 ***

7 Ocak 2012’de geleceğe (iki buçuk yıl sonraya) mektup yazmıştım, onun blogla olan kısmını paylaşıyorum;

“Blog ne durumda? Şu an ben bakıyorum da en son 8 gün önce yazmışım ve 3 izleyici var. Nymphe ve Guzzi ne yapıyor? En son Zion T, Beenzino muhabbeti geçiyordu. Bir nevi Amoeba… Ve ben Primary deyip duruyorum. O zaman hala dilimde Primary var mı? Kore’ye dair bir şey var mı peki? Lee Jong Suk ne yapıyor? Öngördüğüm gibi çok ünlü oldu değil mi? Şöhreti kaldırabildi mi? O değil de albüm yaptı mı be? TVXQ ve JYJ birleşmedi değil mi? Araları ne durumda peki? Heechul ve Leeteuk askerden dönmüş olmalı… Şimdi Yesung mu askerde? Ya Yunho? Belki o da gitmiş olabilir. EXO’nun kız versiyonu çıktı mı? Taeyang saç modeliyle birlikte vokal tarzını değiştirdi mi? Block B şu aralar sallantıda, şirketine dava açtı. Peki, senin zamanında nasıl? Bölünmediğini söyle bana… Ya Jino? Umarım çıkış yapmıştır artık, bir zahmet yani… Taemin hala kız muamelesi görüyor mu? Kaç bin debut daha oldu?”

Cevaplarını da vereceğim elbette :D

“Sayın Paul,
Blog iyi, şimdi 86 izleyicin var. Nypmhe hala yazmaya devam ediyor ama o zamanki gibi fazla değil, ayda bir iki kere… Bir ara tezgâhı kaldırmaya karar vermişti ama sonra çok şükür vazgeçti.
Guzzi’ye gelince, mayısın sonunda kadar yazmaya devam etti ama ondan sonra ortadan kayboldu. Ona Nypmhe’in blogunda yorum yaparken bile rastlamak mümkün değil.
Evet, dilinde hala Primary var. Onunla yatıp kalkıyorsun neredeyse. :D
–Geceleri ve sabahları müzik dinlediğini düşünürsek aslında gerçekten de öyle-
Lee Jong Suk da öngördüğün gibi çok popüler oldu, evet. Haklıydın. Ama şöhret onu değiştirmek yerine gerçek kişiliğini ortaya çıkardı. Adam manyağın teki. İnsan bir ben ünlüyüm, adam gibi davranayım der. Nerede? Milletin kolunu bacağını ısıyor. :D Neyse. Albüm de yapmadı, ölebilirsin ama iki yıl sonra yapmış olabilir tabi. :D
TVXQ’ye gelince, şimdi 10.yıllarını kutluyorlar. Tabi ki grup birleşmedi. Ama Jaejoong son albümü olan WWW’deki “Let the Rythm” şarkısının 2.48 saniyesinde T-V-X-Q diyor. Şimdiye kadar kimse bundan bahsetmedi, bu yüzden kafayı sıyırdığımı düşünüyorum.
Heechul döndü ama hiç mi değişmez bir insan? Rahatsız yine rahatsız.
 Teukkie dönmedi ama Yesung askere gitti. Yunho daha gitmedi, dur.
EXO’nun kız versiyonu çıkmadı ama SM yeni rookielerini ortaya sermeye başladı. Bie Seulgi var, ben kızı sevdim, sesi de güzel. Sonra Irene var. Bir de Jeno’nun ismini hatırlıyorum, ufacık bir şey. Ha Taeyeong mu öyle biri var bir de. Neyse şimdilik bu kadar.
Taeyangise  hem saçını hem de vokalini değiştirdi. Ha ben vokalinden memnundu ama onun paşa keyfi bilir tabi…
Block B geçtiğimiz Ekim’de geri döndü. BBC’ler olarak mutluluktan öldük.
Jino çıkış yapmadı. Onun yerine Henry solo oldu.
Taemin ise artık kız muamelesi görmüyor. Biliyorum, inanması çok zor. :D”

Eheheh şimdi de bir yıl sonraya mektup yazıyorum. :D

“Hala blog yazmaya devam ediyor musun? Seni tebrik ederim. Devam edebileceğini tahmin etmiyordum ilk başta ama ilk yılı devirdikten sonra sana inanmaya başladım. :D
TVXQ’den kimse askere gitti mi, iyiler mi önce onu söyle…
Biliyor musun bu sene Saeng askere gideceği için SS501 üyeleri beş kişi olarak konser verdiler. Merak ediyorum acaba o zaman durum nasıl? He bir de Kyujong’un askerden dönmüş olması lazım, Teuk da, neler yapıyorlar ki acaba? 
Sonra… Kaç kitap okudun? Umarım az değildir, yoksa kızacağım.
Şu aralar bir Vivaldi-Radiohead takıntısı başladı sende, ikisinin birbiriyle pek alakası olmasa da, hala devam ediyor musun dinlemeye? Keman ne durumda kemaaaan?
EXO şuan Miracles in December promosyonları yapıyor, acaba o zaman ne yapıyor olacak? Aslında 2014’te Japonya’da çıkış yapmalarını bekliyorum. Bakacağız artık.
SHINee ise Japonya’da. Soshi de. TVXQ da. Suju da. Peki, Kore’de kim var lan?!
Kangta yakında geri dönecek!!! Seviçten ölüyorum ya…
Bigbang ise bu sene geri dönmedi. Üyeler solo takıldılar, 2014’ü bekliyoruz.
The Boss uzun bir aradan sonra geri döndü. Speed bu sene son derece aktifti. F-ve Dolls da. Peki, Supernova nerede? Ey CCM, bana cevap ver. Bir de bu aralar History manyağı oldun, o zaman da devam ediyor musun? Ve tabi ki koyu bir Leda’sın? Dün Tasty ikizlerini ayırmak için iki saatini harcadın neredeyse, o zaman ne yapıyorlar?  
Acep Roy Kim ne yapıyor? Ya FT Island? Âşık olduğun şarkılar yapmaya devam ediyorlar mı? Cevabı evet, biliyorum. :D
Shiru, Filozof, Hanijuni, lowerK, Şeyma, Mitsuki, Kiriya ne yapıyor?
Sen ne yapıyorsun?”

Ve bu kadar yeter. Artık sonu bağlayalım bence.

Yıl boyunca yazılarımı okuyan okumayan, yorum yapan yapmayan, beni ipleyip iplemeyen herkese teşekkür ederim. En azından buralarda bir yerde böyle bir vatandaş olduğunu biliyordunuz. Umarım buralarda daha fazla zaman geçirir, daha fazla yorum yapar, beni daha fazla iplersiniz ama yapmasanız da önemli değil, yine de teşekkür ederim. :D

>>> Bir de blogumu seviyorum be :D 

Not: Çok otsu ve saçma bir yıl dönümü oldu ama hiç havamda değilim. Özürler özürler...

Bir de gitmeden önce bir sorum olacak. Formatı değiştirmeyi düşünüyorum. Yani kısa ama daha çok yazmayı düşünüyorum. Ne dersiniz bu işe? Bir kaç şeyi tek yazıda topladığım yazılar mı, ayrı ayrı yazılar mı? Lütfen fikrinizi belirtin, çok kararsızım.


Ve bir de lütfen blogumu eleştirin! :D

37 yorum:

  1. İlk yılını kutlarım. ^^ Senin adına çok sevindim. :D Umarım daha uzun yıllar buralarda olup da bizi aydınlatırsın. :D Senin soruna cevabım ise; bence hangisinde daha rahat ediyorsan-ben de karar veremedim de :D-. :D
    Bişiler mi oldu?? Sadece bugün değil, sanki birkaç gündür havanda değil gibisin. :/ Umarım her şey senin için yoluna girer. Bu arada mektubum hazır, yarın gönderiyorum. :D :D Çok heyecanlıyım. :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiim u.u Ben de burada uzun yıllar yazmayı hayal ediyorum ^^
      Çok otum ben ya, bildiğin ot gibi hissediyorum. :D Biraz daha haber gelmese ben soracaktım mektup yaşıyor mu diye :D

      Sil
  2. blogunun 1. yılını kutlarım bende okuyup yorum yapmayanlardan olduğum için özür dilerim :( sağ taraftaki sözler çok güzel onları değiştirme ve blog yazmayı bırakma :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Okuman bile yeter ^^ Seni tanıyacak bir ipucu bırakırsan sevinirim ama. :D
      Geçenlerde biraz değişiklik yapmıştım ona mı gönderme bu acaba? hahah :D

      Sil
    2. yok hayır ona gönderme değil sadece sözler çok hoş ondan söyledim :) ismim aslı

      Sil
    3. Hahah teşekkür ederim o zaman :D Gerçi ben niye ediyorum, bana ait değiller sonuçta :D
      Bundan sonra olur ya bir daha uğrarsan en azından seni tanıyabilirim, "Aslı" diye... ^^

      Sil
    4. uğruyacağımdan emin olabilirsin :D

      Sil
  3. Yohooo :D Blog kardeş doğum günün olduğunu duyunca ta uzak yerlerden ne zahmetlerle yeni sekm açıp geldim bilemezsin :D :D Şaka bir yana doğum günü diyince akan sular durur zaten az önce ismetle beraber konuşurken ben yanlışlıkla üfleyiverdim beni affet ^^ <3
    İsmet kardeş maşallah yani 100 yazı he :D başarılarının devamını dilerim ^^
    mektup işine bayıldığımı söylemeden geçemiyciğiim :D
    Arada bir uğrarım ben yine 100ü duyunca aşka geldim :D
    Görüşmek üzere ..

    Bir dost :D ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yohooo! Bu ilk yorumun lan! Hıyar seni! Ne kadar mutlu oldum ama görünce ismetimmm :D
      Yok yok dedim ya o zaman da ismet aldırmaz böyle şeylere :D Pliz uğra bir arada evladını memnun ediver :D Ay çok mutlu oldum. Sağ ol ismet, iyi ki varsın^^

      SDD ^^

      Sil
    2. o kadar beklemişken bari anlamlı bir günde yorum yazalım dedik :D Tamam vurma dur :D :D Uğrarım annem şu sınav haftası da bir çıkıversin ortalıktan uğrarım :D Mutlu olmana ben de mutlu oldum şimdi :D Bu kadar mutlu olacağını bilseydim daha önceden uğrardım lan heheh :D
      Ne demek ismet, iyi ki varsın kalpkalp

      SDD ^^

      Sil
    3. Nasıl vurmayayım? Ben bu blogu açalı bir yıl olmuş ve sen de bunu biliyorsun, ben şimdiye kadar bunu niye fark etmemişim? Al sana kızmam için bir sebep :D
      Şuan çok sinirlendim ismet :D

      SDD ^^

      Sil
    4. Tamam ismet , vur ismet :D Senin vurduğun yerde gül biter İsmet :D Öpüyorum ismet :D *şirin smiley*

      SDD ^^

      Sil
    5. Vursam ne olacak? İsmet kim ki zaten :D
      Böyle durumlarda gülmek benim repliğim ama :D

      SDD^^^

      Sil
    6. İsmet benim canımdır ya ^^ Tamam çok geç yorum yapmış olabilirim ama arada giriyordum ben bu bir af nedeni sayılamıyor mı ? :'(
      Hiç kendine haksızlık etme :D Bazen gerçekten çok ciddi görünebiliyorsun :D

      SDD ^^

      Sil
    7. Gönderme de yapıyoruz demek :D Kafam kızarsa görünürüm tabi :D
      Ama karşıdakinin kızacağı bir şey yaptıktan sonraki şirin smiley benim repliğim :D
      Yaaaaani (a ince) çok da girmiyorsun şimdi :D

      SDD^^

      Sil
    8. Ah yok canııım nereden çıkardın şimdi :D :D İnsanlar bir süre sonra birbirlerine benziyorlar işte :D biz de o insanlardanız demek heheh :D
      Yaaaani haklarımın hepsini bir anda tüketmemiş oldum işte bundan sonra geliciğim işte ismet :D Geliciğim ismet başının belası oliciğim ismet , kurtulmak istiyciksin kurtulamiyceksin ismet :D Sen istedin ismet hahahah ismet :D
      I want to play a game İsmet :D

      SDD ^^

      Sil
    9. Savaş mı istiyorsun KAMOON derdim ama demiyorum :D Gel ismet başım üzre yerin var ismet :D
      O zaman ne yapıyorsun hemen bir kitap yazıyorsun ismet, büyük ihtimalle konunun buraya nereden geldiğini anlamayacaksın ama ben sana açıklayacağım ismet :D

      SDD^^

      Sil
    10. heheh :D yok annem savaş mavaş istemiyorum ben :D :D Geliyorum ismet geldim ismet bu arada blogun doğum gününü sabote ettim ismet :D hakkını helal etsin kardeş :D :D
      ah ismet tamam ismet cidden anlamamıştım ismet anlatırsın sen bana ismet :D ama kaçış yok sen çıkaracaksın ismet :D

      SDD^^

      Sil
    11. İsmet tamam alınmadı o dedim ya ne diye diretiyorsun :D Anlatacağım ismet.
      Bir gün inşallah ismet :D

      SDD^^

      Sil
  4. Paul'cuğum canımcım çok güzel bir 1 yıldı ^^ Ortalarında yakalasam da blogunu çabucak yapıştım kanım kaynadı :D Gururla söylüyorum ki en en sevdiğim 3 bloggerdan birisin <3
    Sakın yazmayı bırakma, sensiz olmaz buralar ve ben yaşadığım sürece sende yazdığın sürece, psikolojik bir bunalım geçirmezsem inşallah :D hep yazılarını okumaya ve yorum yapmaya devam edicem, en sadık okuyucun olucam sen merak etme annem :D
    Bende bu mektup işini çok sevdim, çok hoş bende kendime mi yazsam napsam?
    Nice yıllara diyorum, kutlama şampanyalarını ben burada patlatıyorum :D Telapati yoluyla sende kutlamalara katıl :D
    Not: Blogun şekli iyi bence, farklı bir ortam oluyor hoş oluyor tema, ama insan değişiklik yapmak istiyor izin veriyorum değiştirebilirsin o yüzden :D Yazılarında bence uzun uzun çok güzel, kısaların tadını alamam sanırım ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vaaaay ilk üçe mi girdim şimdi ben? Bak bu cidden harika bir haberdi işte. :D
      Valla sen de buralarda olursan söz ben de olacağım. u.u
      Yaz yaz, ben de okurum yazdığınız şeyleri, merak ediyorum hem :D
      Ooo süper parti ya, zıplamaktan öldüm :D
      Ahaahhaha Allah razı olsun Hanife :D Uzun diyorsun yani :D Valla insanlar okumuyor be abicim ama senin güzel hatırın için bir şeyler yapabilirim :D
      Bloga geldiğinden beri her şey için çoook teşekkür ederiim ^^

      Sil
  5. tebrik ediyorum seni.Bu geleceğe mektup işi çok hoş olmuş ya ben bu fikri gerçek hayatta kullansam mı? Gelecekteki bene tavsiyeler felan yazarım.Halini hatrını sorarım :P Gerçekten doyurucu bir bloğun var. Ben formatını beğeniyorum.Yinede en azından format değişikliğini en azından deneyip öyle karar verebilirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum ben de :D
      Kullananın abilerim ablalarım, çok hoş bir şey sonradan onları okumak. Sırf zevkine bile yazabilirsiniz bence. :D Hem zaten zaman çok hızlı geçiyor.
      Şey ben şimdi biraz tutucu bir insanımdır, fazla değişikliğe gelemiyorum. O yüzden kısaya başlarsam bir sene öyle giderim :D Ama dur 2014'e kadar bunu deneyebilirim belki, hımmm güzel fikirmiş bu sağ ol ^^

      Sil
  6. Ay duygulandım ayol dshgdfshj Biz tanışalı da bir yıl oldu olacak, ilk yorumun şubatta falandı sanırım :")
    Şimdi uzun yorumlarda ne kadann berbat olduğumu biliyorsun hgfhjdgds Guzzi ne yapıyor sahi? Özledim onu T.T

    Ayrıca ben kısa kısa yazarak 2000. yazımı yazıyorum yakında dfhjgdhjf o yüzden kısa yazmak zevkli ve kolay :D 2014'te burada ikinci yılını kutliciğizz bırakmak yok -_-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaç bin kaç bin? Oh ben burada 100 tane yazmışım diye havalara giriyordum :D :D Seni kısa yazıyor oluşunu çok beğeniyorum zaten :D Ne var ki Allah bana bir çene vermiş, vermiş yani :D
      Evet evet kutlayacağız ikileri üçleri beşleri :D Bir yıl oldu mu ya? Cidden yaşlandım ben :D

      Sil
  7. Voheey voheeey 365.günün kutlu mutlu umutlu olsun ey Hİ kardeşim :D nice nice 365lere :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun Hİ kardeşim, seni de buralarda görmekten çok memnun oluyorum bilesin :D

      Sil
    2. Ne demek efendim hepimiz Hİyiz sonuçta. Bir Hİ'nin en büyük görevi yardım etmektir hizmet etmektir :D :D :D

      Sil
    3. O zaman hizmetlerinin devamını bekliyorum Hİ kardeşim :D

      Sil
  8. Lan! 3 gündür ben neden bu yazıyı görmedim?! :O Lanet olsun bana! Geç kaldım! Her gün konuşuyoruz Paul, insan bir çıtlatırdı ya asjhfgjh

    Neyse. Geç de olsa 1. yılın -368. günün- kutlu olsun. İyi ki açmışsın bu blogu. Laf olsun diye değil, gerçekten iyi ki açmışsın. :D Bu blog olmasa tanışamayacaktık belki de. Kader bu, bilmiyorum, belki bir gün yollarımız yine kesişirdi bu blog olmasa da. Ama yine de tanışmamıza vesile olan şey blog olduğu için iyi ki açmışsın. :D Blogun açılış tarihi de pek fiyakalıymış hani. 12.12.12 :D İstesen denk gelmez. :D

    Neyse... Lafı uzatmaya gerek yok.

    Seneye de kutlayacağım, sonraki sene de, ondan sonraki sene de (yan yatmış sekiz)... Yeter ki sen yazmaya devam et, bırakma buraları! :D İyi ki varsınız! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abi az önce dedim zaten sana, söylemekte iyi değilim beeen :D
      Bak kimse 368. günümü kutlamamıştı, farklılık yaptın :D :D
      Doğum gününde benzer bir konuşma yapmıştım o yüzden bir şey diyemedim şuan :D Neyse, sen beni biliyorsun zaten :D
      İyi ki varız! :D Hepimiz (!) burada olmaya devam edeceğiz Shiruu :D

      Sil
    2. Ay cidden, 368. gününü kutlayan tek insan benim. Farklıyım yine! :D Deme deme zaten boşver, anladım ben az çok diyeceklerini. :D

      Hepinizi (!) çok seviyorum! asjhfg

      Sil
    3. Biz de seni seviyoruz Shiruu :D
      Belki de hayatının amacı farklı olmak olabilir asdsadas :D

      Sil
  9. Bu yazına yorum yapmak istemiştim ama bi türlü hani o yorum yazacak havayı bulamadım. Geç oldu biraz ama anca gelebildim işte.. Blogunun yıldönümü kutlu olsun öncelikle! *-*

    Bazen saçma sapan düşüncelerim ve yazılarımla(hikayeler değil de, kişisel yazılar işte) seni sıktığımı düşünüyorum. Yani gelmiş blogumu okumuşsun ama karşına çıkan yazılara bak... Senin yerinde ben olsam kendimi okumaya bi saniye bile katlanamazdım sanırım. Umarım bir yıl sonra hala böyle saçma şeyler yapıyor olmam. ._.

    Bir de şu mektup işini ben de mi yapsam ki? İlginç geldi bayağı. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim u.u
      Herkesin kendi iç dünyasını dökmeye ihtiyacı vardır, bunu yapman neden kötü bir şey olsun ki? Ama umarım bir yıl sonra kendini çok iyi hissedersin.^^
      "Yap yap yap yap!" *tempo tutar*

      Sil